FAQ - Spørgsmål & Svar

DU OVERVEJER AT BLIVE MEDLEM AF FAMFIT

Har jeg mulighed for at prøve FamFit inden jeg køber et medlemskab?

​Svar: Ja, du kan tilmelde dig en gratis prøvetime ved at sende en e-mail til info@famfit.dk​ med følgende oplysninger:

:: Dit fulde navn
:: Dit mobilnummer
:: E-mail adresse
:: Hvilket hold med tidspunkt, du ønsker at prøve

​Hvordan kan jeg betale for mit medlemskab?

Svar: Du kan betale online med Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express via 'Bliv medlem hos Famfit' og dernæst vores webshop.

'Træning efter forbrug' – hvordan afregnes min træning?

Svar: Efter hver træning vil din træning blive registreret og trukket fra din konto d. 01. i den følgende måned. Eksempel: Du træner d. 02. februar, d. 10. februar og d. 25. februar. Du vil d. 01. marts blive trukket 3 x DKK 29,- (fra 1. januar 2018 vil prisen være DKK 35,-), nemlig DKK 87,- plus dit månedsabonnement for marts, hvis du fortsat ønsker at være medlem.

Hvilke hold kan jeg deltage på som medlem?

Svar: På vores 'Holdkalender' kan du altid finde en opdateret oversigt over de hold, vi tilbyder på et givent tidspunkt.

Hvor gammel skal jeg være for at træne med FamFit?

Svar: Aldersgrænsen er minimum 15 år for at træne alene på alle hold. Er du 14, kan du med samtykke fra en forælder/værge træne med.

Jeg er ikke i særlig god form. Kan jeg alligevel deltage?

​Svar: Vores hold er tilpasset, så du kan deltage på dit eget niveau. Med andre ord træner du 'mod' dig selv – og sammen med dine nye venner hos FamFit ;-)! Hvis du er i tvivl om FamFit passer til dit niveau, er du altid velkommen til at kontakte os på enten 70 26 75 85 eller info@famfit.dk.

Kan jeg træne om vinteren?

​Svar: Vi træner hele året – også om vinteren. Om vinteren med hue og lidt ekstra tøj på kroppen ;-)!

Hvilken baggrund har instruktøren?

​Svar: Vores instruktører har typisk en universitetsuddannelse i idræt, som sikrer dig træning og vejledning af høj kvalitet.

MEDLEM

Hvordan skifter jeg fra et medlemskab til et andet?

​Svar: For at skifte fra eksempelvis 'Træning efter forbrug' til 'Fri træning', skal du opsige dit 'Træning efter forbrug'-medlemskab med udgangen af en given måned ved at sende en e-mail til 'info@famfit.dk. Herefter går du ind under din konto (​Mit FamFit​) og tilslutter dig eksempelvis 'Fri træning' i Webshoppen fra den næste måned. Vi arbejder med virksomheden bag vores bookingsystem på at indarbejde en feature, hvor du online selv kan skifte medlemskab.

Gebyrer ved skift? Da vi ikke opererer med oprettelsesgebyr, er der ingen omkostninger forbundet ved at skifte fra et medlemskab til et andet.

Hvordan kan jeg tilmelde mig hold?

Svar: Du kan til- og afmelde dig via 'Mit FamFit' på famfit.dk under 'Booking' eller benytte vores smartphone-applikation (iPhone og Android).

Kan jeg til- eller afmelde hold via telefon?

Svar: Det er ikke muligt at til- eller afmelde hold over telefonen. Dette skal gøres via 'Mit FamFit' på famfit.dk under 'Booking' eller benytte vores vores smartphone-applikation (iPhone og Android).

Hvornår skal jeg fremmøde til hold?

Svar: Du skal fremmøde senest 5 minutter før holdet starter, men kom i god tid, så vi kan nå at tjekke alle ind og komme i gang med dagens træning ;-)!

Hvis jeg er på venteliste, skal jeg afmelde mit hold?

Svar: Du skal altid afmelde dit hold, hvis du bliver forhindret. Dette skal gøres senest 1 time før holdet påbegynder.

Får jeg en bøde, hvis jeg ikke fremmøder til hold?

Svar: Du skal altid afmelde dit hold, hvis du bliver forhindret. Dette skal gøres senest 1 time før holdet påbegynder. Hvis du glemmer det, vil der desværre blive trukket DKK 29,- (fra 1. januar 2018 vil prisen være DKK 35,-) ved 'Fri træning'-medlemskabet. Ved vores klippekortog 'Træning efter forbrug' betaler du ikke yderligere end henholdsvis et klip eller prisen for den træningssession, du har misset.

Min regning lyder på DKK 29,- mere end den plejer – hvorfor?​

Svar: Hvis din regning lyder på DKK 29,- mere, end den plejer, kan det være fordi, du har fået en bøde for manglende fremmøde til hold. Dette forekommer på vores 'Fri træning'-medlemskab. Hvis du synes, at det er længe siden, at du glippede dit hold, kan det være fordi, at der går lidt tid før det bliver trukket fra din konto. Eksempel: Du fremmødte ikke til et hold den 02. februar. Du bliver først trukket de DKK 29,- d. 01. marts. De DKK 29,- kan du dermed først se trukket næsten en måned efter din bøde.

Kontakt FamFit for en uddybning af din regning.

Hvorfor skal jeg melde afbud?

Svar: Det er god stil at melde afbud til et hold, som du ikke planlægger at komme til. Således kan et andet medlem komme på holdet i stedet for dig ;-). Desuden planlægger vores instruktører træningen ud fra antal tilmeldte for at kunne give dig og de andre på holdet den mest optimale træning.

Hvor lang tid frem kan jeg booke mig ind på et hold for at være sikker på at komme på holdet?

Svar: Der er nogle populære hold, hvor det er nødvendigt, at du er lidt på forkant med de enkelte ventelister. Her er det nødvendigt, at du tilmelder dig holdet i god tid. Det er muligt for dig, at tilmelde dig 6 uger frem i tiden.

Hvor mødes vi henne?

Svar: Ved at gå til 'Holdkalenderen' og klikke på det hold, du skal deltage på, vil du finde mødestedet for det pågældende hold. Ligeledes vil du finde informationen i 'Mit FamFit' under 'Booking' og ved at klikke på 'Åben kalender'.

Hvordan fremmøder jeg mig til et hold?

Svar: Når du møder frem til din holdtræning, skal du registrere dig ved at informere din instruktør om din kode (4 cifre).

OPSIGELSE

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

Svar: For at opsige dit medlemskab skal du blot sende en e-mail til info@famfit.dk fra samme e-mail adresse, som du er tilmeldt FamFit. I mailen skal du udover din opsigelse informere dit fulde navn og medlemsnummer. Opsigelsen er gældende fra modtagelsesdatoen, og dit medlemskab vil udløbe med udgangen af den pågældende måned. Se desuden vores 'Medlemsbetingelser'.

Klippekort løber i 24 måneder og kan ikke refunderes.

SPØRGSMÅL/ÆNDRINGER I DINE KONTAKTDATA

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, eller har du ændringer, som vedrører dit medlemskab, kan du altid kontakte os på telefon 70 26 75 85 eller info@famfit.dk.

På din profil under 'Mit FamFit' kan du selv ændre dit mobilnummer og e-mail adresse. Navn og adresse kan du ændre ved at sende en e-mail til info@famfit.dk.

​FamFit App er tilgængelig nu

​Både til Andriod & Apple

Har du nogle spørgsmål?

Skriv endelig​

​Vi står til rådighed for alle forespørgsler, herunder betaling, adresse- og konto-ændring, holdtilmelding osv. Vi tilstræber desuden at svare dig på skriftlige henvendelser på hverdage inden for 24 timer.

Husk ingen spørgsmål er for store eller for små for os. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular her på siden. Alt du skal gøre, er at udfylde felterne, og så besvarer vi dit spørgsmål.

 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Bliv medlem hos FamFit

Fri træning: DKK 169,-/mdr

Kontaktinformation

Tlf.: 70 26 75 85

E-mail: info@famfit.dk 

CVR: 35870229

- Du' altid velkommen til at ringe eller skrive